Monday, 4 April 2016

Praktikal #4 - Luka

Setelah hampir 5 minggu, aku berjaya menjadi butcher sambilan tolong Alyn dan Alex, akhirnya pada hari ini, jari aku terhiris pisau yang tajam dan besar dek kerana memotong sayur itu. Aku rasa, aku ada bakat berlagak cool dalam keadaan yang mencemaskan. 

Betapa menggigilnya badan aku, namun aku cakap, takpa pon, sikit ja, but you never know , how scared I am. haha. Nasib ada Alyn dan Alex yang bertindak menjadi doktor terjun. Aku doakan kamu berjaya dalam hidup. 

Buat Alyn dan Alex, 

Alyn and Alex, in case kamu baca ni, (andaikata kamu terjumpa blog aku)  aku doakan kamu sentiasa berjaya, dan ALyn aku doakan kau berjaya menjadi pakar forensik seperti yang kau idamkan. Dan buat Alex, terima kasih kerana menceriakan hari-hariku selama kita bersama-sama. 

Thank you Alyn dan Alex sebab memberi tunjuk ajar mengenai ilmu memotong sayur walaupun tiada dalam silibus kami, dan aku sayang kamu. Muhang oku dika Alyn dan Alex. haha.

Angeline Binti Sukor , thank you, sebenarnya aku nda ingat apa first impression aku dengan kau, apa yang pasti kau baik sekali, dengan attitude kau, aku percaya, everyone will like you. Trust me!. Semoga bahagia bersama bakal suami tercinta okey Alyn! . Amin

Alexander Vercelli Saimon, ponsikou Alex, kau memang sweet dan baik sangat-sangat. Semoga kau cepat tinggi (kalau masih buli la). dan sentiasa bahagia dalam hidup kau. Aku doakan kau punya perpindahan untuk pergi Ranau diluluskan. Amen. Semoga terus senyum selama-lamanya Alex. 

No comments:

Post a Comment