Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. ♥


 Semenjak ada blog nie, memang kerja aku 24 jam dekat laptop. bukan..bukan. bukan 24jam, itu adalah satu fakta yang penuh dengan penipuan..tapi dalam setiap hari tu, xpernah tinggal sik buka laptop, betul ,sumpah., sebab, selalunya, aku akan surf tenet dekat hp ja.Jaman semakin canggih.. tapi apapun semua itu, kena berbalik kepada fitrah yang asal..malas pulak aku berlagak macam penceramah. Time dulu-dulu time kecik-kecik,*banyak kata ganda* Dulu-dulu time dekat Matrikulasi selalu lah jugak nampak kawan-kawan beli barang secara online, tapi dorang beli yang dress-dress ini, setakat ini i xberminat lagi mao beli dress-dress online,sebab bab-bab begini, daku serahkan kepada diri tanpa mengunakan khidmat maya ini. hahaha..tapi otak aku ini masih kuno,masih tidak dapat terima yang kebanyakan orang jual secara online tue ada lesen, well, ini adalah disebabkan pengaruh media massa,supaya tidak cepat terpengaruh.. tapi, ..

Bila i terpandang ini, lantas jiwaku meronta-ronta mahu klik.. 

*klik banner ini, untuk sign up*

Yeah....Heartbeat.com adalah satu syarikat yang menjual barang-barang yang comel-comel belaka.. sangat comel. boleh jadikan sebagai gift kepada kawan-kawan, ibubapa, kekasih ataupun ex-kekasih, ikut suka hati kamu la..tapi memang lumayan dan comeeell..Sapa-sapa yang suka barang-barang limited edition,*limited edition sebab sesapa yang mahu design contoh letak pic sendiri, memang sangat-sangat di alukan* .
langkah 1: klik iklan sebelah kanan atau di atas tue.


langkah 2: lepas klik sana, confirm akan  nampak ini, jadi klik ja benda ne:





langkah 3: Lepas klik, kamu akan nampak yang ini,dan jangan malu-malu segan dan silu untuk create account di sana oke,




langkah 4:: ISI information kamu..




Selepas tu, kamu boleh submit ,secara tidak langsung kamu akan menjadi member dan akhirnya kamu boleh bershopping sakan.. seterusnya majulah diri untuk lebih keyakinan.Follow ja instruction yang ada, syarat untuk berjaya membuat transaksi dan jual beli, ialah, kamu HARUS TAHU MEMBACA ,dan BUKAN BUTA HURUF, oke, kalau pass ini, insyaAllah, pass utk buat transaksi..

Voucher akan diberikan kepada sapa2 yang menjadi member, cepat-cepat.. 

kalau mahu tahu apa ja jenis barang-barang di jual, boleh klik banner yang warna hijau tue.. Semestinya mudah dengan Heartbeat.com, dan sebagai hint untuk kamu yang sentiasa ada napsu membuak-buak ingin tahu, . antara category yang company ni jual, ialah, birthday gift for female and male .. untuk lebih specifik. Sign up ja.

Semoga memberi lebih inpormasi ya pak.. ya buk..

Thanks for reading this. I heart you.