Wednesday, 10 February 2016

TAK PUAS HATI

Sapa pernah yang ada perasaan macam aku ni?

Dulu, aku tak puas hati kenapa dalam berita atau dalam tv atau dalam buku teks semua tulis JAM 7 PETANG!. Kenapa dia tak tulis jam 7 MALAM ? Kalau ikut cuaca kat sini pukul 7 tu dah gelap gelita da! 

Tapi sekarang aku dah faham. Sebab dorang nak ikut waktu semenanjung ja, dorang tak ikut pon waktu sabah. Sepatutnya kita ni da oversea dah ni. 

Maaflah ter-emo pulak. 

No comments:

Post a Comment